pengar!

, , , ,2008-05-07 | 10:20:24
Egentligen är jag ledsen för att vi inte ska åka till Göteborg på fredag, men ändå känner jag mig lite lättad. Då slipper jag problemen med hur jag ska komma undan skolan, jag slipper lägga ut pengar jag egentligen inte har, jag kan köpa nya skor/kläder (eller lite både och), jag slipper missa spanskaprovet... listan kan göras mycket längre, men det orkar jag inte med. Jag ville visst åka till Göteborg, men just nu.... nja. Kanske i sommar, något måste ju hända!

Just nu har vi annars medieproduktion, och jag vet fortfarande inte vad mer jag ska göra. Funderar på den där affischen med bara typografi, men jag måste hitta på ett bandnamn först. Yay. Svårt. JA! Det där bandet som jag och en vän skulle starta en gång.. vad skulle vi kalla oss nu igen.... nåt med Rain. Nåt med väder och rain. ååååh vad var det. Jag kommer nog på det. Super.

Malin sitter och gör ett porträtt av mig i Illustrator just nu. Det blir nog snyggt, hon är ju superduktig ^___^ Tänk om man orkade. Men det gör jag inte. Usch. Jag vill redigera fiiilm. Nu. Det är kul.

Äh. Godnatt. Här har ni att gotta er med till nästa gång. Ni 3 av de 278 som är kvar :P puss på er.

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0