thoughts

, , , ,2008-05-09 | 11:26:00
image101

Vi har ingen matte idag, så vi har lite buffertlektion. Det behövs. Var ute och fotade lite, på den obligatoriska kyrkogården. Man tycker lite synd om lärarna med tanke på hur måga bilder på gravstenar de måste titta på varje år. Alla tror de kommer med nåt nytt, men allt är ju redan gjort. Lite tröttsamt måste det ju bli.

Annars sitter jag här och tänker. Imorgon har jag och älskling vart tillsammans i 8 månader. ÅTTA MÅNADER. Herregud, det är en evighet nästan. 3 veckor till och det är rekord för mig. Det är så bra nu. Det är så otroligt bra. Jag älskar min älskling och jag hoppas (och vet) att han älskar mig lika mycket också. Det är så underbart. Den här sommaren kommer att bli underbar. Ganska mycket. Väldigt bra. Bättre än den förra som blev helt konstig. Kom förresten på att det var ett år sen på söndag. Eller idag om man ska säga att det måste vara en fredag för det var ju på en fredag det hände. Den värsta fredagen. Idag är det den bästa fredagen. Jag gillar den.

Imorgon är det designmarknad på Deed. Ska nog knalla dit, hoppas någon vill följa med. <3

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha lätt ;)
Ja jag vill med ha dem nuuu!
Haha... men jag får återkomma om hur det går :)

2008-05-09 @ 11:34:06
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Jennifer

Hej i solen :)
Var med och tävla om en sommardesign till din blogg här: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/may/en-sommardesign-till-just-dig.html

Ha en skön dag i solen :)

2008-05-09 @ 15:48:21
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0