Dag

, , , ,2008-11-20 | 13:12:01
Älskling pillar mig i huvudet med min Orgasmatron just nu. Ååååh det är så himla skönt! :D hihi, jag har världens bästa man <3

Idag ska vi göra massa saker! Upp på stan tydligen och köpa födelsedagspresent till hans lillebror som fyller 14 på tisdag, sedan till Ica Maxi för att köpa massor med billigt godis (när det är 29,90 kilot måste man passa på.) och lite mer present och sen ska vi hem igen och tvätta klockan 15 (dags att ge sig av snaaaaaaaaaaaaart så man hinner hem kanske) och sen ikväll någon gång så kommer Mahulen hit och hämtar ett paket och spelar Little Big Planet med oss. Kommer bli en skoj dag hoppas jag, bara jag klär på mig någon gång. Sätt fart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0