Fredag

, , , ,2008-11-28 | 13:55:47
Humör: Nyser som en gnu och har ont i nacken. snoret rinner.
Gjort: Vaknat och börjat tvätta. Och sökt ett jobb.
Planer: Tvätta klart, gå på stan och shoppa lite (WOHOOOOO synd att det inte är till mig bara.). Middag ikväll också. I will look fab.
Ser på: SATC, gud vad inspirerande.
Lyssnar på: Just nu lite allt möjligt.
Läser: Ingenting
Dricker: Lipton's Green Tea Citrus, igen. favoriten.
Äter: Åt en äggsmörgås förut. gott.
Bästa: Att jag har lite egentid.
Sämsta: Att jag mår lite pissigt.
Väder: Blåsigt och grått. trist.

Nej, dags att kila till tvättstugan nu tror jag för den sista vändan. Orkar jag städa nåt? Nja. Kanske. Jag ska iallafall göra massa té när jag kommer tillbaka, sen ska jag bussa in till stora staden. Hoppas ingen fulis är på bussen, jag hatar sådana. Som när jag såg hon läskiga. Känns som jag såg henne igår igen, för det var en ful, blond brud som kollade på mig när hon gick av på just den hållplatsen. Hon log sådär elakt emot mig och kollade mig rakt i ögonen. Patrik sa att hon nog kollade på bussen. I helvete heller. Äckliga tjejer är precis det värsta jag vet. Och jag är en sån. BLÄ!

Jag vill förresten bjussa på en bild som jag tog igår, och nu sitter jag till och med på rätt dator. Så, njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0