Girley problems.

, , , ,2008-11-28 | 14:36:28
Nu har jag ett ordentligt problem. Ska jag köpa en klänning eller ska jag köpa mat (eller presenter till Robert..)? Jag har faktiskt inte köpt kläder sen i maj, och idag har jag faktiskt varit så duktig att jag tycker jag förtjänar att se lite snygg ut i vinter. Dessutom kan man ju ha klänningar hela sommaren! Så en klänning vore ett bra köp. Dessutom sökte jag ju jobb idag, och om jag får det så kommer jag ha råd att köpa massa annat sen, som presenter till älskling och nya skor som jag verkligen behöver. Men om jag köper klänningen kommer jag säkert inte ha råd att betala så mycket räkningar som jag borde vara med på, och då kommer älskling att bli sur på mig och allting kommer bli jättejobbigt. MEN fatta vad glad han blir sen då, när han får massa presenter och grejer av mig för att jag fick det där jobbet som jag sökte, vilket gjorde att jag vågade unna mig klänningen som gjorde att jag blev glad och var kick ass på arbetsintervjun och fick jobbet! Då kommer det ju bli asbra i slutändan! :D

men.. vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0