Hemma hemma hemma

, , , ,2008-11-27 | 20:19:03
Hej hej hallå på er därute i kalla Sverige.

Sitter här framför datorn (inte så svårt att förstå kanske) och tänkte skriva ett par rader när älskling ändå surar och lämnar mig ifred en stund. Ser nästan ut som att han har somnat. hihi, söt är han i alla fall ^^ <3 min lilla älskling.

Oroar mig fortfarande inför imorgon kväll, det läskiga middagen med Roberts pappa och hans nya tjej (pappans, inte Roberts).. Vad ska man säga, vad ska man prata om? Får be Patrik om tips imorgon, han är ju expert på att snacka! Han började till exempel snacka med busschauffören om deras arbetssituation idag när vi skulle åka hem. Helt random bara. Jag vill också! Åh, jag blir så himla avundsjuk på sådana människor. Jag vill också ha modet att göra så.. Suck. Jag blir bara rädd. Nej, jag måste sträcka upp mig. Kanske skulle ta och skriva en lapp med ämnen att prata om..? Någon som vill ge mig ett tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0