Liten stor planet

, , , ,2008-11-04 | 01:43:23


Idag har min älskling varit i sjunde himlen, eller snarare på den Lilla Stora Planeten, i stort sett hela dagen. Han är helt inne i spelet och jag måste vara med, fast inte just nu eller förut när jag gjorde läxor... Han kommer säkert spela hela natten, och då är det sjukt jobbigt att bo i en etta! :P

Men det är ett kul spel iallafall, det måste jag hålla med om. Sådär myspys. Fast jag fattar inte allt och dör hela tiden av asskumma saker. Älskling blir lite galen på mig då, och det är läskigt... Men jag har ju aldrig spelat tv-spel så mycket! Under vårt år tillsammans har jag spelat mer tvspel än jag gjorde under alla de 17½ åren jag levde innan jag träffade honom! Galet. Och jag har ändå inte spelat mycket.. Underligt. Men inte alls konstigt. Alltid när jag spelar blir folk så sura för att jag bara dör.. Det är ju ett spel, hallå. :( Och jag gillar förresten inte när folk blir sura på mig...

Nej, nu ska jag dricka min sovamedicin (varm mjölk med lite lite lite honing i) och hoppa ner i sängen. Skönt att komma upp ur den, har ju legat där hela helgen! Usch det är äckligt att sova hela dagar i sträck. Jag tycker om att få saker gjorda. Fast helst att någon gör saker åt mig medan jag springer i vägen och låtsas hjälpa till, haha. Knäppt.

Idag städade vi förresten. Sjukt vilken tyngd som lättade från min kropp. Det har sett så äckligt ut här. Usch. Men diska har jag blitt bättre på. Direkt efter användning är mitt motto. Dock inte Roberts, hans frukosgrejer står fortfarande kvar.. Jag var snäll och diskade hans middagstallrik, hihi. Snelis är jag <3
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Therese

svar: Det är ju så att jag har 3000 på kortet, men inte länge till om jag håller i det själv. Men jag måste erkänna att jag börjar få lite problem med denna överrenskommelse, hehe. Hm, du kan få jobb som min personliga städerska, mitt rum ser nämligen förjävligt ut. Men den enda betalningen jag kan erbjuda är glass då vi har hela frysen full av det, haha!

2008-11-04 @ 22:44:35
URL: http://theresestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0