Mahlen

, , , ,2008-11-29 | 18:08:58

Det här är min vän Malin
. Hon är snällaste jag vet. Tror jag iallafall. Bland de snällaste. En av de snällaste. Det låter bra. Men ändå. Jag tycker om Malin. Hon är rolig till och med jättesent på kvällen när man kommer och blixtrar utanför hennes fönster och stör när hon och hennes man sitter och spelar tvspel och antagligen vill vara ifred. Och hon är världens bästa projektarbetespartner! Det måste jag verkligen säga. Helt underbar. Bara så ni vet!

Gud vad smörigt förresten. Men jag är ensam och vill leka, haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men åååååh vad gulligt, jag blev helt rörd. Haha :)

2008-12-04 @ 01:24:11
Postat av: Louise

mm :D hihi, jag är söt ^^

2008-12-05 @ 15:55:43
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0