Onsdag

, , , ,2008-11-26 | 08:52:02
Humör: Trött som bulle, men ganska glad.
Gjort: Vaknat och åkt till skolan, yay. har en macka med mig som jag gjorde också.
Planer: Gå hela dagen i skolan, åka till mor och far och jobba och åka hem till älskling
Ser på: Datorn.
Lyssnar på: Strumpan och Robert, de snackar mest.
Läser: Ska läsa min dikt igen.
Dricker: Drack kamomillté med lite lite honung förut.
Äter: Halv tio blir det macka och banan.
Bästa: Mina klasskamrater, och älskling <3
Sämsta: Min hals, och att jag måste sluta sent idag..
Väder: Snö och lite slaskigt. Det blir varmare.


Nu ska jag ägna mig åt det jag borde göra, läsa igenom min dikt så jag vet hur jag ska läsa den. Puss och kram på er. Eller dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0