Onsdagens outfit

, , , ,2008-11-06 | 02:31:50






Blev lite viktiga detaljer idag. För gårdagens outfit. Till att börja med har vi det blekta håret med utväxt i som inte lägger sig som jag vill förrän en halvtimme innan jag ska sova. Sedan, de osminkade ögonen som tyder på dålig sömn, aka försovning på morgonen. Nyckelbenet representerar ingenting, mest att jag är trött och kreativ. Läpparna är torra och kletiga av lypsyl, likaså tummarna som jag inte fick bild på. Sedan har vi mitt egengjorda pärlhalsband som betyder mycket för mig just nu, det är fint och jag känner mig fin i det. Det är en bra sak! Sist men inte minst, kläderna. Ett svart och ett vitt baslinne bildar fina kontraster, långkalsonger ger bra värme och de uppknäppta byxorna tyder på att jag är ensam hemma och inte orkar bry mig om att knäppa byxorna efter att ha kissat.

Yes, så är det. Nu är den stora frågan den...
Ska jag sova, eller ska jag göra läxor? Jag bestämmer att jag ska sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0