Sjusovar'n

, , , ,2008-11-12 | 11:05:37
Idag var det en såndär morgon igen, när jag har glömt sätta på väckarklockan. Jaja, jag kom i väg tillslut i alla fall, och jag hann mysa lite med älskling innan jag gick. Han är så himla söt <3

Kom till skolan lagom till första rasten och fick äta min frukost som jag hade med mig. Vi har visst Engelska med den andra gruppen ett tag, för vår lärare är i Spanien. Det hade hon inte sagt till oss. Snällt. Men vi har trevligt här. Vi har diskuterat artiklar och nu letar vi efter dikter som vi ska läsa upp och analysera typ. Jag vill ju ta min favoritdikt förstås, The Tiger av William Blake, men hur analyserar man den? Jag vet inte. Jag vet att jag tycker den är helt fantastisk underbar, men jag vet inte hur jag ska tolka den.. Hjälp?

Nu ska jag leta vidare ifall jag hittar en annan favorit. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0