Svullen

, , , ,2008-11-17 | 22:57:09
Hej här sitter jag och läser gravida bloggares bloggar, bloggare som varit gravida's bloggar, ung mammabloggar samt mammabloggar som helt enkelt är de mysigaste som finns samtidigt som jag käkar fil med flingor, tittar på älskling som bygger en space invaders-bana på Little Big Planet och känner mig svullen som attan i magen som dessutom tycker om att göra ont. Men mina flingor har blivit sådär mjuka och gosiga nu, så det är lite bra ändå. Annars tror jag nästan det är dags att krypa till kojs. Jag ska upp imorgon till skolan (nästa vecka börjar vårterminen, buhu för att det är slut med sovmornar på måndagar och att veckan slutar på onsdagar...) och älskling ska jobba. Hoppas det blir bra för honom! :D



((NEJ NU BLIR JAG GALEN på firefox, varför måste det stöta på fel och stängas ner hela tiden!? AAAAAAH, det här inlägget har tagit mig hundra år att skriva, och jag har säkerhetssparat hur mycket som helst och jag blir så himla trött nu!))

Imorgon ska jag nog också locka håret på morgonen, om jag kommer upp ordentligt. Vill ni se bild på hur jag ser ut i lockar? YAY, visste väl det :) Här kommer den.


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0