Engelskan idag..

, , , ,2008-10-22 | 11:37:46
Hej. Idag försov jag mig, IGEN! Jag är värdelös. Inget mer stanna uppe länge på kvällen, whatever orsaken är. Usch. I alla fall såg vi klart på Dead Poets Society, den är BRA BRA BRA! <3 Dessutom fick vi sluta en halvtimme tidigare för läraren tog fel på klockan. Hihi. Bra grej också.

Älskling är på arbetsintervju nu, hoppas det går bra och allt. Sen får vi se hur det blir. Jag måste också hitta nåt. Men jag måste först ordna mitt CV ordentligt, det blir aldrig så bra att jag är nöjd med det! Och det ska man väl vara?

Sen, efter lunch, ska jag med Malin på stan och hitta en bra tröja som hon ska ha på begravning på fredag. Det kommer nog bli fint, nåt hittar vi väl. Sen kanske vi syr lite innan hon ska iväg och snacka bal med några typer. Det ska bli bal! :D Jag är pepp. Ska försöka fixa design på klänning snart. Miii, jag är peppad som fasen! STUDENTEN 2009, Here I come!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej var gärna med och tävla om ett halsband med texten LOVE på min blogg. Skulle bli jätteglad om du kunde delta:D

Ha det bra

/Denise

http://finastt.blogg.se

2008-10-23 @ 17:02:26
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0