För mycket CK gör dig sprallig!

, , , ,2008-10-27 | 16:45:15
    
    


Mmmmmm underbar dag <3 Älskling kom hem och jag fick pussa på honom. Sen stack han till jobbet, jag var hemma en stund men åkte sedan in till stan. Satte in pengar på kontot (note to self: betala skolkorten åt mamma och släng över pappapengarna till studentkontot), och sen gick jag en liten stund på stan tills älskling kunde komma ifrån en liten stund. Vi gick och tog en fika och värmde oss (DET ÄR KALLT UTE!!!) och sen skildes vi åt och jag gick och handlade. Busschauffören körde fel så det tog typ hundra år att komma fram. Jobbigt. Men det gjorde ingenting. Nu sitter jag här och flummar och dricker te. Ska laga mat också och klockan 18 ska vi börja tvätta. Tjihooo. Imorgon blir nog också en ball dag. Måste skriva klart mitt CV. MÅSTE! Pling hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0