Nattetid

, , , ,2008-10-19 | 03:02:47
Moahaha. Ännu en sen uppenatt utan älskling i skogen. Det var ett tag sen, men det är faktiskt lite mysigt. meeeeeeeeen, jag tycker fortfarande mest om när han är hemma. Det var han för en timme sen. Lite mer kanske. OMG jag saknar honom <3 Men han kommer hem snart, iiiiiih. Måste köra en inne/ute-lista.


Stickat - Jag älskar stickat! Underbara sak. Mysiga, stora, varma och sjukt snygga saker. Ska lära mig sticka ordentligt, så ska jag nog klara mig i vinter, dessutom blir man lite unik också när man gör sakerna själv istället för att köpa dem ^^

Högklackade stövlar - SJUKT HETT! Synd bara att jag inte äger ett par själv, har länge varit rädd för att ha högklackat då jag blir en jätte bland mina vänner som alla är runt 1.50 ungefär...  Nästan. Men nu känner jag mig aspepp på det, och sparar som en gnu för att kunna ha råd med ett par :)

Illustrationer - Love it. Det är så kul när folk kan och gör så himla snygga bilder. Jag kan ju inte alls, vilket vi sett tidigare, men det hindrar ju inte andra från att kunna :) I love it helt enkelt.

Kompisar -
Jag älskar mina kompisar. Har nog världens bästa vänner, och jag är så lyckligt lottad som har dem. De finns alltid där för en, och jag hoppas de tycker att jag finns där för dem, även om jag helt säkert är alldeles för otillräcklig alldeles för ofta. Förlåt i sådana fall. <3

"Kändis"-bloggare - Okej om du blir "känd" via din blogg för att du gör någonting bra eller häftigt, eller bidrar med någonting till samhället, men snälla flickor. Inse att det finns för många som bloggar om de  tusenlappar de lägger ner på kläder och FÖR många som lägger upp likadana bilder på sina outfits varje dag och FÖR MÅNGA som klagar på varandra. Det är inget bra sätt att vara "känd" på. Fast det funkar tyvärr. Undrar varför.

Försvarstal - Vi ska skriva ett sådant för ett fiktivt företag som hamnat lite i trubbel pga någon viss anledning, och jag lovar att det är sjukt svårt! Ska vara klar på tisdag, och när jag försöker sätta mig med det dör jag inombords varenda gång.  Orkar inte. Klarar inte. Låt oss skriva nåt lättare, snälla?

Idol 2008 - snälla räcker det inte snart? "Idolerna" blir kända för ett halvår, de släpper sin singel och sen glöms de bort. Förutom att de får komma på vissa "häftiga" tillställningar, men ingen minns dem. Jag minns inte ens Darin längre. Och alla som var så sjukt kära i honom. De har gått vidare till Johan B eller vad han nu heter i år. Lägg av. Det är bara pinsamt.

Förseningen av LBP - Det var ju inte ens en bra låt! Varför var det så nödvändigt att ha den med från början?




Det var väl det jag hade på hjärtat. Dags att sova kanske? Ja, det tycker vi. Datorn också. Natti natti pussunge lilla <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha antingen menar du johan palm eller robin bengtsson ;)

2008-10-20 @ 19:32:10
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0