update.jpg

, , , ,2008-10-31 | 17:38:03
Är dålig på att uppdatera märker jag när jag inser att jag pratar med en tjej som svarat 4 gånger i samma inlägg, när vi pratat sen igår morse... Borde liksom ha hunnit uppdatera lite, men icke sa nicke. Varför inte? Ingen aning.

Det är ganska dött här, förutom att jag mår kasst (men det ska försvinna inom ett par dagar står det på paketet ("det här är paketet!" hihi)) och jag har smittat Robert lite men det kommer försvinna bra. Vi har kollat på Fringe och fått reda på att vi får vara lediga från jobb i helgen så vi kan sitta hemma i lägenheten och kura. Mysigt, men jag som hade sett fram emot att åka till skogen den här gången, DE HAR JU SNÖ! :D + att jag och älskling hade planerat att filma lite, men det kan man ju göra en annan gång.

Nu lagas det mat (potatis och fiskpinnar, yay kreativiteten flödar) och senare ska vi se på Sleepy Hollow (Tim Burton-versionen, inget annat duger) och sova som stockar. Fick bara sova 3 timmar i natt, för älskling väckte mig när han skulle lägga sig vid 3 och jag somnade inte om förrän klockan 8, och vaknade sedan vid 9-halv tio igen. Usch!

Har betalt räkningar också, så hej jag är pank igen. NU FÅR DET VARA NOG! Jag vill ju köpa nya skor :'( Nej, slut på att vältra sig i sitt eget elände. Laga mat kvinna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0