varm choklad och rokkerfasoner

, , , ,2008-10-26 | 00:25:55


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah säger jag. Jag har tråkigt. Undrar om jag ska sova eller kolla på desperata. Undrar om älskling ska ringa mig inatt. Undrar om jag luktar konstigt eller om det bara är jag som tror det. Undrar varför jag känner mig ensam. Undrar om älskling mår bra. Hoppas att han gör det.



Mitt sugrör har blivit helt böjt nu, föruom det där snurriga alltså. Det som på bilden är nere i chokladen. Inte bra att stoppa plast ner i kokvarm mjölk.... Men I'm mr Brightside! så det gör ingenting.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej

Just nu har jag jag ett inlägg på min blogg där man kan vara med på en namn insamling mot hundslakten i Kina, alla kan hjälpa till och alla kan göra något. Snälla hjälp mig att nå ut med detta till så många som möjligt, eller hjälp inte mig, hjälp hundarna. De är dem som lider. Glöm inte skriva på du också



Här hittar du mitt inlägg -->http://sjoquist.blogg.se/2008/october/hjalp-hundarna.html



Tack på förhand.



Kramar Sanna

2008-10-26 @ 02:38:05
URL: http://www.sjoquist.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0