Yay

, , , ,2008-10-03 | 20:58:23


Nu mina vänner ska det nog bli lite mer liv i luckan med Louise's egentagna bilder, ty hon har nämligen inhandlat batterier! ÄNTLIGEN! :D Kommer bli näääääjs. Höst är det ju, så imorgon går jag ut. Fast jag ska ju hem till mor. Men jag kan fota bror min när vi bakar  bulls på kanelbullens dag. Mysipysi.

Men jag saknar min älskling som är ute på äventyr i skogen och leker.. Det är så trist att vara ensaaaam. Men jag ska försöka ha skoj ändå, det får väl gå. ^__^ (obs. rim) På måndag kommer han hem iallafall och gud vad pussar han ska få när jag kommer hem från skolan och han antagligen sitter vid datorn och fnular och är sur för att jag inte har tvättat hans kalsonger. Han är ju en sån manlig macho-man. Underbara älskling <3

Fler hemmafruar nu kanske? 2 avsnitt kvar på första säsongen nu. Jag vill nog inte alls göra mig av med den här bloggen förresten. Den har etsat sig fast i mitt huvud. Söta lilla gosiblogg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0