Alexander

, , , ,2008-09-16 | 13:05:55
Vi sitter här och tittar på film på Historialektionen. Alexander, alltså filmen om Alexander den store.  Den är väl.. bra. Angelina Jolie är ju.. mindre bra. Och killen som spelar Alexander är ju.. mindre snygg. Herregud Hollywood, hitta snygga skådisar! Och bra också om det inte är allt för svårt.

Jag vill egentligen  bara hem till min älskling nu och spela Zelda, men efter skolan så ska ju jag och Malin sy, som jag nämnde igår. Men det blir också najs. Älskling ska komma med dit och spela Spore, haha. Hoppas det blir kul för honom att vara där ^^ Stina ska testa sin puffkjol och Malin C har redan testat sina shorts. De kommer bli bra. Vet bara inte hur jag ska göra hennes värsta linne. Eller Stinas. Men det får väl lösa sig.

OMG vad de krigar. Jag hatar krigarfilmer. De ska alltid visa för mycket äckligt, särskilt Hollywood gör det. USCH! Nu dör nog killen snart. Perserkillen. Och jag måste sluta skriva, tror Strumpan blir lite störd. Hihi, förlåt mig.


En liten gammal bild. Men söt är han, fast han inte syns.

Killen kommer visst dö imorgon. Och det går inget bra för Alexander. SYND! Nej, nu ska jag ge mig, de slutade kriga för en stund. MAT! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0