Ensaaaam :'(

, , , ,2008-09-22 | 16:28:52
Zomg vad jag har varit gnällig idag. Har inte tänkt på annat än att älskling inte är hemma :'( Det är ju så fruktansvärt ensamt utan honom, och dum som jag är så lyssnar jag på den musik som får mig att bli helkär i honom och saknar honom ännu mer >.<' Typiskt mig.

MEN det finns ju en positiv sida till allting. Ni kommer antagligen fåf fler uppdateringar här, lite söta outfit-bilder (om jag hittar fungerande batterier vill säga) och mysiga videos och andra skojiga saker. Jag kan ju börja med att berätta att jag är värsta raggaren idag, haha. Jag och Cissi satt på Kamrat hela eftermiddagen och raggade på gulligkille21. Han ville ha oss båda. Myskille. Sen cyklade jag och Strumpan hem, ja fast till olika hem, och sen har jag inte gjort mycket.. Gick på toa och satte mig här typ. Såg också att älskling inte hade diskat som jag bad honom, haha. Men jag anade det nästan, så jag får väl göra det själv nu ^^ Ska också städa så fint innan han kommer hem på onsdag kväll. Hoppas inte jag stökar till det innan dess. Tvätta ska jag också, 21-00 ikväll. YAY. Jag ska ju inte upp tidigt imorgon och gå till skolan, nerå. Men men. NU ska jag ta itu med mitt liv och se om jag kan kolla på Desperate Housewives! :D Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0