Frisörlekar

, , , ,2008-09-03 | 20:55:51
Well, jag skulle vara snel flickvän och klippa Robert idag. Så det gjorde jag. Riktigt bra dessutom, enligt mig själv. Men som vanligt när jag gör någonting för honom så duger det inte och han måste göra om det själv. Så det gjorde han och nu blev det tydligen bra. Jaja, man kan ju inte alltid göra rätt, men någon gång vore ganska kul.

Nu är jag trött, vi har glott på Prison Break. Det var naaaaaaaaaaajs. Tidigare idag bjöd min söta lillebror mig på fika, och en "kompis" till han trodde jag var hans flickvän. Inte första gången det händer, lite pinsamt faktiskt ^__^

Jag är ledig nu, torsdag och fredag. Skönt att gå halvdag måndag, heldag tisdag, halvdag onsdag och sen vara ledig. Kommer inte riktigt  bli så i vår, men det kan bli najs ändå. Visste att jag skulle ha mycket ledigt nu i trean, men såhär? haha, det är underbart! :D Massa tid till min älskling :) Eller nåt. Massa tid för familjen också. Det är också najs.

Ingen bild nu, kanske senare. Jag är lat. PUSS på er, kom ihåg att läsa/uppdatera vettigt. Kramiskramis

Kommentarer
Postat av: Strumpan!

Nej men ofta att du är ledig så mycket, det är ju inte ens jag och jag tyckte mitt schema var kickass!



Hehe, ha det gött iaf... Är på väg till skolan nu =D

Måste ju skriva lite på boken och så ;)

2008-09-05 @ 08:12:42
URL: http://niclasstromberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Svar: Jo det är jättekul när de tycker att det blir bra :) Ja jag vet, asballt ju. Direkt när jag läste upp "klass listan" som kom upp på na's hemsida så sa Niclas att "det måste vara en tjej i min klass lillebror" :D

2008-09-06 @ 09:16:25
URL: http://theresestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0