Groda

, , , ,2008-09-17 | 20:51:06

Imorgon ska jag göra mycket saker. Först åka till Mahulen och sy, sen åka till skolan och se om Virran är där och om vi kan bubbla en stund om mitt betyg. SEN ska jag in till stan, träffa Jessica och gå på knuffen, prata med henne MASSA MASSA MASSA MASSA för jag har typ inte träffat henne på ETT HELT FREAKIN' ÅR! Jag saknar dig <3 Sen ska jag hem till myspojk och mysa <3

Idag fick han sitt svarta DS Lite, som han har längtat lilla vännen. Dessutom var han visst hos tandläkaren, men det fick jag veta långt senare. Typiskt. Jag var i skolan och dog, hade mys på skoltidningsmötet (gud vad bra det är nu, alla är taggade till tusen och Stina.. Orden räcker inte till för att säga hur underbar hon är som vår führer. Slår allt och alla!) och sen cyklade jag hem till mami och fick god äppelpaj :) Jag har också kommit på en ny grej att skriva om i skoltidningen, så det ska jag nog göra nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0