Ingen vidare dag

, , , ,2008-09-23 | 10:22:08
Idag har inte varit särskilt bra. Eller tidigt, tidigt imorse var den, kring ett-tiden när jag vek tvätt samtidigt som jag tittade på Desperate Housewives. Det var riktigt najs. Men morgonen har inte varit lika bra.

Det hela började med att jag vaknade av att Malin skickade ett sms, 10 min innan jag skulle vara iväg. Jag orkade inte stressa riktigt så mycket, så jag gick upp och tog det så lugnt jag kunde för att vara försenad. Jag ska sova på andra sidan sängen, så jag inte riskerar att stänga av klockorna (jag har två!). Suck suck.

Sen kom jag till skolan och det har visat sig att vi typ är klara med det vi skulle göra, och det var lite jobbigt för då har jag inte gjort någonting och det känns så hiiiiiimla segt! Jag vill ju bara åka hem. Jag planerar att åka till farmor efter skolan, men det känns som att det kommer bli sent. Fast vi har vikarie på Historian (som jag iofs behöver jobba på...) och vi har inte gjort mycket på de lektionerna (med henne alltså, vår ordinarie lärare typ slår oss med stora uppgifter varje gång) så jag kanske kan sluta tidigare. Hoppas jag VERKLIGEN!

Annars har det som tur är ordnat sig så jag kan lämna in mina artiklar och grejer till skoltidningen, och det är gött och dessutom fixat. EN bra sak med dagen i alla fall.

Vettigt är uppdaterat två gånger sen.. igår/förrgår. Det är galant. Läs och njut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0