Inte på humör

, , , ,2008-09-26 | 14:55:31
Det är ingen vidare vecka den här veckan. Jag mår inte alls bra och det är så ensamt.. Sure, jag har Robert hos mig hela tiden (i stort sett), men det känns inte som det.. Fy vad otacksamt det känns när jag säger så. Jag älskar ju honom, och jag vet att han älskar mig och jag vet att han får göra vad han vill och att han gör vad han kan och allt... Men jag vill ha mer. Jag vill känna mig omtyckt 24/7. Och det gör jag inte. Fast ändå gör jag det. Det är så konstigt. Jag vill nog mest bli uppskattad. Men det är jag ju också.  ÅH. jag har ingenting att gnälla om, men ändå känner jag mig så gnällig. Typiskt. Mensens fel säkert. Den är jobbig just nu. Önskar man slapp. Ska ta och bli anorektiker, slipper mens och kommentarer om att man är tjock. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Stina

Men Gabbie då:/ Den känslan suger verkligen en massa!! Ät choklad, kolla på tv och mys med en katt så blir allt bättre<3 (i alla fall innan man blivit illamående av chokladen, fått en allergisk reaktion av katten och tv-programmet tagit slut)

2008-10-01 @ 12:42:55
URL: http://puckomongo.blogg.se/
Postat av: Therese

svar: haha, jadu det var ingen vanlig komplimang. Eller vad man nu ska ta det som :)

2008-10-01 @ 21:21:16
URL: http://theresestromberg.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! Kikar in:)

2008-10-01 @ 21:25:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0