man måste stå på tå för att nå golvet

, , , ,2008-09-10 | 22:37:07
I 365 dagar har jag varit världens lyckligaste flicka. I alla fall om man ser det från min sida. Jag har värsta pojkvännen, och jag älskar honom så hiiiiimla mycket. Idag var en bramyspysdag. Vi tittade på 1408 nyss, och geeeeeeeeeeewd vad läskigt det var. Kommer inte kunna sova om jag inte får se typ Pocahontas nu. Usch.

Robert dricker O'boy igen. Vi köpte ännu ett 1½liters mjölkpaket idag, och det är visst snart slut. Hihi, det är nästan kul :P Han har sina små egenheter den där pojken, men jag älskar honom ändå ^___^ Det är ju sånt man får stå ut med. Men han får köpa sin egen mjölk :P

Nej, nu måste jag ge honom en stor puss igen, han har inte fått tillräckligt med sådana idag. Imorgon är jag ledig, det blir najs, och på fredag är det skolfoto och lite projektarbete som gäller. PUSS hej

Kommentarer
Postat av: Strumpan!

Svar: Jo, lite bättre är det väl, finns ju så mycket underbara människor att glädjas med.

Men jag vet att humöret kommer åka i botten igen när jag åker hem..



Grattis hörru, ett år är ju najs!

2008-09-11 @ 13:41:08
URL: http://niclasstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0