Nystart?

, , , ,2008-09-23 | 21:51:53
Känner mig lite smått trött på den här bloggen. Ganska mycket faktiskt. Jag gillar den nästan inte alls. För mycket dåliga vibbar. Men även så mycket bra som jag inte vill förlora.. Jag vill få en nystart, men jag  vill ha det gamla bra med mig. Som det senaste året tillexempel. Det har varit det bästa. Men tiden innan det började var det skit, och det känns som att det lever kvar och jag gillar det inte. Jag startade den här som ett ställe att skriva ner jobbiga saker på, men det utvecklades till bra saker också. Och det känns dumt. Jag vill börja om. Starta om. Men det blir så mycket... krångel. Jag vet inte. Jag ska fundera lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0