Skogsmaränger

, , , ,2008-09-20 | 14:41:07
As usual så sitter jag i skogen. Min man är ute och klipper kvadratmil med gräs och jag sitter än så länge inne och äter marängerna som vi bakade igår ^___^ smaskigt. Fast sjukt klibbig blir man. Ska nog gå ut och sätta mig en stund, eller gå och ge honom en puss på munnen. Min lilla sockerläpp <3

På måndag kväll åker han till Forsa, skola och grejer, och han kommer inte hem förrän på onsdag kväll! Jag kommer avlida av ensamhet. Men det får bli sykvällar med Mahulen, det blir underbart. Vi har kommit så ofattbart långt, och jag älskar det! Helt ljuvligt. Och min intervju med Kevin är också klar. Jag är nöjd med mig själv! :D

Nej, nu går jag ut. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0