Zelda

, , , ,2008-09-11 | 20:04:36
Ujuj vad det går bra för oss när vi spelar Zelda. Fast jag blir fortfarande konstant skrattad åt när jag gör konstiga saker. Jag är verkligen inte en tvspelsmänniska. Men man lär sig kanske?

I helgen blir det nog skogen som vanligt, det är faktiskt ganska småavkopplande att åka dit. Fast jag är lite sjuk så jag undrar om de vill ha dit mig. Jag kan hålla mig på avstånd från alla. Och lämna alla ringar hemma ^___^ Nej, men jag vill åka. Jag vill se på Prison Break med text så man fattar vad som sägs. Jag vill ligga ensam i sängen och blogga mitt i natten. Jag vill prata Spore med Mika och mobba Robert med hans mamma (hihi, det är så skoj att vi tycker lika om så mycket. Robert gillar det dock inte lika mycket :P).

oooooooooooooooooooooooooooooooooo vad jag är trött! Behöver duscha, är såååå äcklig. Känns det som..

Åh, åh, har installerat the Sims, Livet i lägenhet nu! :D det verkar awesome, men jag har inte testat det så noga. Vi får se senare, kommer bli intressant :)



Det här är förresten den fina kaka som jag gjorde idag. Robert älskar den, jag vågar inte göra sockerkaka efter att han sa att den var äcklig.. :P Nej, men den här är jättegod. Och fin också. Hjärtefin ^___^

Nej, nu ska vi visst äta Quorn som vi ska doppa i nån sås som Robert köpte igår när vi var och handlade. Han stod och pratade med kökstanten så länge att jag undrade om han hade dött (det var köttgrejs med sås, så jag gick och hämtade mjölk medan han bubblade). Men han hade bara blivit helt förälskad i den där såsen! :D Lite skoj. Så nu ska jag också få smaka. Hoppas det är gott, jag är inte hungrig egentligen :P Men det ska nog gå ner. Nåt måste man äta idag förutom kaka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0