Dagens

, , , ,2009-04-17 | 23:47:07

dagens outfit!
klänning: sydd av mig - farmors gamla lakan.
tjocktröja: h&m
strumpor: twilfit
skor: converse

ah. Idag var det sol och underbart. Vi gick ut i solen och fotade lite roliga, mysiga sommarbilder (redan i april, ljuvligt), hamnade på stan där jag frågade Magnus på Panduro om jobb, men det var väldigt osäkert.. Tyvärr. Suck. Jag vill ju vara där. Sen åkte älskling hem och jag tog bussen till farmor och farfar. De blev jätteglada att jag kom, hihi. Ska dit och hjälpa dem med städning från nästa fredag. Tur att jag är ledig, eftersom jag ska bo i skogen. Men det lööööser sig :)

Annars... Älskling har haft ont i huvudet och spänningar i nacken så jag proppade i honom tabletter och lagade mat och så tittade vi på Talang 2009, Singing Bee och Scrubs. Om två timmar ska vi hämta bilnyckel och bil, och imorgon flyttar vi ut till skogen för att ta hand om hundisarna. Well well, det kommer nog bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Jävlar, ballt att sy en klänning av ett lakan! :O

Och på tal om att sy, jag skulle vilja göra en liten liten liten ändrig på armarna på min dräkt. Bara liiiiten ändring (a)

2009-04-19 @ 12:38:42
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0