Embossing & fotografering

, , , ,2009-04-02 | 18:00:22
Testade att embossa över spisplatta idag, det var jättesmidigt! Ska jag nog göra på mina studentinbjudningar som jag ska göra iordning snart. Tror det kan bli bra, om jag får till det.

Var även på stan och provade Freebra hos Emelie, mycket spännande. Blir att köpa mig en sådan när praktikpengarna kommer (om de gör det någon gång...). Var dessutom på Ohlssons och köpte lite mer tyg till klänningarna, det behövdes. Tur för mig så var det 20% på tygerna, YAY! Asbra. Köpte en rosa tråd också, och hoppas att mormor har svart + vit, men det borde man väl ha hemma om man syr mycket?

Kom hem, gjorde varma mackor till lite lunch, och sen fotade jag mig själv. Tänkte ta några bilder som man kan ha i CV och som visningsbild på typ facebook eller nåt. Coolt blev det iallafall, jag är fin idag, haha :)

Bilder kommer senare, det verkar inte vilja funka nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0