Iiiiiiiiiiiiiiiiih

, , , ,2009-04-20 | 16:04:53
(typ såhär såg det ut när vi filmade förut fast helt annorlunda)


Jag är så galet glad så det finns inteeeehh! Filmen kommer bli megasuperduperbraig (tror jag) och det kommer ba bli fiiint. Vi filmade hälften av materialet (typ) och alla var megabra. Imorgon ska vi träffas 10 på Våghustorget (note to self) och filma lite mera. Najsnajs.

Nu sitter jag på tåget än en gång, men åt andra hållet. När jag kommer fram till min hållplats (eller station som det visst heter på tågspråk) väntar en underbaring på mig där, och han ska få en stoooooooooooor mysig puss av mig! Det längtar jag till. Hoppas han inte läser det här innan jag kommer fram nu, för då blir det ju ingen surpris.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag har nog aldrig kallat hon steffe men han kallas det av andra..eller stoffe.



Grejen är att jag tänkte rita Lasse, det var intentionen men sen när teckningen var färdig såg även jag att det blev ju likt Stefan, dock så liknar STefan och Lasse varandra och båda finns i mit hjärta så kanske att det blev en blandning av de båda.

2009-04-20 @ 16:06:29
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Therese Strömberg

Hmm.. Lite svårt att skriva, vore bättre att förklara irl. Det är ingen stor ändring alls :P

2009-04-20 @ 17:28:15
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0