Ischlo pischlo

, , , ,2009-04-11 | 10:55:52
Nej, jag är inte bra på att uppdatera. Snarare värdelös. Men, det kanske beror på att jag har påsklov och gör saker hela hela tiden :) Fast det gör jag ju inte heller... Så jag har egentligen ingenting alls att skylla på :P

Well, nu ska vi iväg på Påskmiddag och jag har faktiskt ingen lust att åka dit. Om det blir som förra gången med rasistiska utlåtanden stup i kvarten går jag därifrån. Orkar inte sådana människor, och jag förstår inte hur man kan låta sånt som jag hörde då komma ut från ens mun och sedan stå för det! Helt sjukt! Åh, jag har ångest över det här. Vill inte åka, men måste. Som tur är ska vi bort ikväll också, till min mamma och pappa och där vet jag iallafall att det blir trevligt. Så jag får väl hålla ut tills dess.


gissa vilka som hade 19månadersdag igår och som helt glömde det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0