Maränger!

, , , ,2009-04-20 | 20:10:53
Jag är jättejättejättejätteättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättesugen på att baka maränger just nu, men en viss Herr Sambo vägrar kliva upp från soffan där han kurat in sig i en filt och säger att han är sjuk. Med 37,7graders kroppsvärme är han inte febrig, men han säger att det gör ont att svälja och att han fryser. Men vem fryser inte i det här svinigt kalla huset? UPP OCH RÖR PÅ DIG POJK säger jag, men ingenting hjälper. Suck. Imorgon får han vara ensam här, utan en Louise som tar hand om honom. Därför tycker jag att han borde ta vara på den tid han har med mig nu, men neeeeeeeeeeeeeeeej.

Det är för kallt.

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hehe men det är lugnt, jag behöver den inte förrän efter sommaren iallafall så :)

2009-04-20 @ 20:39:32
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0