Självpepp

, , , ,2009-04-28 | 07:18:01


Ujujuj. Det är verkligen inte långt kvar nu. 2 veckor till absoluta deadline i skolan, alla gnäller om alla uppgifter istället för att göra dem, alla datorer bestämmer sig för att lägga av (iallafall min, eller ja batteriet) i sista sekunden och allt är allmänt stressigt. Vissa säger att de kommit in i ett tidigt klimakterium, men det tror jag inte att jag har. Stressad är jag i allafall, och det är därför jag gjort en så fin bakgrundsbild till datorn med de uppgifter som jag har kvar att göra. Allteftersom jag blir klar prickar jag av dem med ett rött, fint streck och känner mig mycket tillfreds med livet. Dessutom känner jag mig lite som Blondinbella nu, överhurtigt överlycklig över att få plugga livet av mig. YAY.


detta röda kladd är alltså min bakgrundsbild på datorn, men lite uppiggande och peppande meningar spridda över skärmen. mycket undedrhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0