Som sagt..

, , , ,2009-04-24 | 09:37:18
Jag sitter på tåget och tänkte jobba lite plugg, men såklart kan jag inte hålla mig från att läsa bloggar. Typiskt. MEN, hade jag inte gjort det hade jag inte klickat mig in på Egoinas blogg och läst det här otroligt roliga skämtet som hon lade upp idag. Nu delar jag med mig av det till er:

"Cecilia var ute på båtsemester med sina tjejkompisar och de lade till vid en gästhamn i Trosa.
Eftersom det var Cecilias tur att sköta matinköpen gick hon själv till Konsum och handlade, medan de övriga tjejerna ordnade med båten.
I affären plockar hon två liter mjölk, ett tolvpack ägg, tre liter juice, ett salladshuvud, en burk snabbkaffe och ett paket bacon.
När Cecilia står i kön till kassan ställer sig en medlem av torgets A-lag bakom kvinnan.
När hon så småningom lägger upp varorna på bandet i kassan stirrar mannen på dom.
Medan varorna passerar kassörskan säger A-lagaren lugnt:
-Du måste vara singel.
Cecilia blir förvånad över hans ord, samtidigt som hon blir nyfiken på hur han kan veta det - hon är mycket riktigt singel.
Hon tittar på sina varor och undrar vad det är som avslöjar hennes civilstånd.
Nyfikenheten tar överhanden och hon säger:
-Du har faktiskt helt rätt. Men hur i all världen kunde du veta det?
A-lagaren svarar:
-Du är skitful."


HAHAHA! Den är klockren.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

härlig header du har. rosa is the shit!

2009-04-25 @ 21:41:33
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0