Gammalt grejs

, , , ,2009-02-05 | 08:25:00

oj oj oj. sådär ser varken lägenheten eller vi ut längre.. :')

Aaaaaaaaaaaaah. Ligger i sängen och gottar mig. Ska iofs snart gå upp och göra mig iordning, men det är om 10minuter eller nåt. Om jag inte är hurtig och går upp nu och duschar lite som jag tänkte igår när jag somnade..

Älskling har redan åkt till jobbet (tråkigt när jag får så mycket tid utan honom på morgonen, jag vill ju mysa.. Fast nu får jag badrummet själv :D) och jag är ensam kvar. Torsdag idag, det är najs. Anna kommer till butiken så jag kan prata  om mitt schema och sådär. Puh. Kommer ju få pendla 16 mil varje dag, yay. Fast jag är ju klagarN, Robert gjorde ju det i 2,5 år innan han flyttade hit. Tur att han gjorde det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0