GE MIG SOMMAR!!

, , , ,2009-02-03 | 21:33:50

samtliga bilder kommer från Topshop.

Jag är fruktansvärt(!) sugen på sommar nu. Den kommer bli så sjukt bra i år! Jäsa på stranden, jobba såklart (om jag får nåt, hoppas hoppas hoppas jag ska söka som en gnu), käka sushi i parken med Malin (jag bestämde just att vi ska det), festa igenom sommarnätterna och bara vara. Gudars vad jag längtar. Jag ska bada så himla mycket i år. Mmm <3

Hoppas bara jag hinner skramla ihop pengar efter studenten så jag kan köpa fina klänningar och skor som jag kan ha i sommar. Sommarkläder är lätt roligare än vinterkläder!

Hur får man förresten bort en spelberoende pojkvän från datorn? Hur gör man för att blocka alla poker/annat skit-sidor som finns? Jag är trött på honom nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

SOMMAR ÄR BÄÄÄST :'D

2009-02-03 @ 23:28:05
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0