Klänningen..

, , , ,2009-02-06 | 19:11:35


Tänkte bara jag skulle visa upp min inspirationsbild till balklänningen jag ska sy åt mig själv. Den kommer bli otroligt snygg, men lite enklare än den här klänningen och i andra färger. Jag är så stolt över mig själv som äntligen tar mig i kragen och gör någonting. Den kommer förresten bli billig också, det gillar jag!

Annars vet jag inte vad som händer.. Jag har pärlat pärlplattor hela dagen på praktiken idag, Roberts kompis J kom in i butiken och hälsade inte på mig, jag var med Malin och tittade på tyger och priser till hennes balklänning innan hon och Emelie skulle på lunch och Robert vill spontanfesta ikväll. Vem har lust att hitta på nåt? Nä, precis. Ingen har nån dricka eller tid, eller ork eller nåt. Och nu är han arg på mig... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0