"Mellon"

, , , ,2009-02-14 | 21:33:38
Jag, Herr Sambo + familj och Sebban sitter och kollar på melodifestivalen. Petra Mede är sjukt rolig, men det verkar som att jag är den enda som tycker det, haha. GALET ROLIG!
Hoppades att Amy skulle gå vidare till final på en gång, men ack, så blev det inte. Tyckte de sa att hon skulle till andra chansen i alla fall och det är ju bra. Hennes låt var bra! Och nu gick Månsan till final, det hade jag visserligen nästan väntat mig. Men jag hade också väntat mig Amy, så jag vet inte hur bra jag är på att gissa. Förra  veckan gissade jag inte heller nåt bra.

Jag fattar inte röstningssystemet i år heller... Konstigare och konstigare är vad det blir. Snart kommer det nog vara så rörigt att musiken inte har någon plats alls i programmet eftersom röstningen tar så himla lång tid att programtiden tar slut innan man förstår vad som hänt. Det blev en himla rörig mening också. Usch, min hjärna funkar inte för att jag försöker förstå programmet jag tittar på...


sur Louise fattar ingenting, men det gör ingenting för hon är med sin pälskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0