Melodifestival

, , , ,2009-02-07 | 21:44:27
Är  det någon som missar Melodifestivalen eller? Nej, jag tror inte det. Jag menar, Herr Sambo sa att han inte skulle se, men sitter han inte här nu och har tittat på hela programmet (om än inte hela tiden så har han varit med i alla fall). Haha, det är ju otroligt roligt. Han hjälper mig fixa iordning Linns blogg, jag är ju inte så bra på kodning, men det är ju han. Ibland. Jag får hjälpa ibland.

Vi var och handlade massa dricka och chips och dip förut, men gissa om vi glömde bort dem till programmet började. Typiskt! Jag som var sugen, haha. Jaja, ingen skada skedd, vi blir ju inte lika tjocka nu. Eller så blir vi det för vi äter allting nu istället. Moahaha.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0