Nom nom

, , , ,2009-02-21 | 12:17:57
Jag veeeeeeet. Jag orkar inte uppdatera, men snart är praktiken slut (tre veckor kvar :O) och då tusan ska det bli roliga uppdateringar vill jag lova!

Just nu ligger jag i sängen och myser, har gjort det sen Herr Sambo-snällskling åkte vid 9, halv 10-tiden. Skööööööööönt är det, men nu börjar magen kurra.. Jobbigt, för då måste jag gå upp och rota i skåpen för att hitta frukost och jag tycker det är lite jobbigt. Men nu är det bara ca 2½ timmar kvar tills Robert kommer hem igen. Längtar så!!

Åh, nästa vecka ska jag ut på stan och köpa tyg till min balklänning och till min studentklänning. Ska bli så himla kuuul! Sen har jag börjat jaga löshår, vill ju ha billigast möjliga äkta slingor.. såå om du vet nån som säljer billigt, eller hittar en bra sida med nån som säljer så tipsa gärna. Helst nailhair typ massa slingor, och färg 613. Så.

Skor ska jag ha också. Funderar på rosa, eller rosa-vita. Vill nog inte ha helvita, för det ser så bröllop-igt ut.. Nåt lite neutralare som man kan ha fler gånger. Högklackat såklart, och supegorgeous. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0