Pust!

, , , ,2009-02-22 | 18:30:52
Idag har jag och pälskling varit ute och skottat! Jag skottade veranda och gången+uppfarten medan han skottade taket.. Sen tvingade han upp mig på taket, och det var en uppvisning som var mycket underlig. Var ju tvungen att gå via Bittes sovrum, och fönstret hade fryst fast, så det var svårt att få upp, och sen skulle jag ut där också... Ja, spännande var det iallafall. Men jag vet inte vad som hände sen, för mitt huvud vägrade låta mig stå upp och gå omkring med Robert, det svartnade nämligen och jag blev sjukt yr på en gång... Så jag fick sitta ner på hans halsduk medan han skottade klart. Knäppt.

Sen har vi bara tittat på Scrubs och åkt en sväng till byn för att köpa tillbehör till varm choklad (mjölk, chokladpulver och såklart, sprutgrädde! hihi.) och lite annat smått och gott. Nu tror jag bestämt att det är middag på gång. Intressant.


ice ice baby

Kommentarer
Postat av: Eve

Fin bild :D

2009-02-23 @ 18:14:09
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Gry

Cool bild :D

2009-02-23 @ 19:15:19
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0