Utmaning...

, , , ,2009-02-18 | 21:07:21
Therese utmanade mig, så jag känner mig tvungen. Håll i hatten, åtta sanningar om mig.


1. Jag biter alltid på naglarna, har jag inga naglar slänger jag på nagellack som jag kan sitta och gnaga av istället.
2. Herr Sambo klagar alltid på att jag pratar i sömnen (eller han tycker det är sött, det är jag som stör mig på det...)
3. Den enda mat jag känner mig totalsäker på att laga är fiskgratäng. Och makaroner med fiskpinnar.
4. Jag är alltid pank, vilket är jobbigt då jag är supersugen på att vara lite Carrie i satc och handla grejer hela tiden.
5. Jag är oftare med min pojkväns familj än med min egen..
6. När Roberts chef ringer honom vill jag alltid lyssna för jag tycker han låter precis som Anders i Anders&Måns.
7. När det är skola längtar jag till måndagar, när det är praktik/jobb längtar jag till fredag. Ändå vill jag inte plugga så mycket mer nu...
8. Jag har nu bestämt mig för att bli ännu bättre än Mia på att sticka. Det kommer inte gå bra, men jag ska försöka!

Sådär. Hejs.

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Fiskgratäng lär ju va skitsvårt? :O ...

2009-02-22 @ 11:59:04
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0