Aldrig kontaktbar

, , , ,2009-01-21 | 22:30:54
Suck. Mig går det inte att få tag i längre. Är det ett problem, så säg till här eller någon annanstans. Helst om ni ser mig. Hoppa in på Idé & Hobby och slå till mig.

Men grejen är den att jag orkar inte sitta vid datorn, och på praktiken får jag inte ha mobilen i butiken (är alltså kontaktbar under 30min vid 13tiden) och sen åker jag till jobbet (ännu ca 30min man får tag på mig, när jag är på bussen) och sen jobbar jag till 21. Åker hem, och somnar typ bums. eller helst. Jag vill somna bums för jag är så sjukt trött! Men med en pojkvän som är hemma hela dagarna och inte har ett jobb att gå till varje dag så måste man vara vaken på kvällen för att få vara med honom. Han sover ju när jag går, om jag sover när jag kommer hem får vi ju aldrig spendera någon tid alls med varandra.. Så jag får offra mig. Han är ju så söt.

Idag ringde jag mitt första samtal! asläskigt. sen satt jag med min gode vän Senad's syster och lyssnade på henne den sista timmen. Hon är bra :)

Nej, hejdå. Natti. I helgen ska jag umgås med älskling, sova och äta tårta. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0