Ba ba ba basota

, , , ,2009-01-28 | 20:40:09
Jag har reklam på hjärnan och det är inte skoj. Idag gick jag hem från jobbet efter 2½timmar för jag mådde inget vidare och bara stirrade på skärmen men jag sålde i alla fall en produkt och det var bra. Måste dit imorgon på utbildning men jag får väl pallra mig iväg för jag vill inte ta det nästa vecka. Jag vill ha det klart. Lisafisa har slutat och lämnat mig och Linn ensamma, jag vill egentligen också sluta men jag vill ha något annat först. Ska ringa till hon Camilla på sjukhusväxeln och fråga snart snart, men jag vill att mina coacher ska kunna lämna en bra referens om mig som telefonist. Det vore liksom bra.

Jag vill också att Idé&Hobby ska ge mig jobb där efter praktiken är slut, det vore askul. Gjorde ju så fina bröllopskort idag, och min strumpa som alla talar så gott om. Har nästan fått minst 5 tanter att köpa en QuickKnit, i alla fall så funderar de på att köpa en ^^ Så himla kul!

Nu ska jag hjälpa pälskling att diska, han handlade så fint idag. Och tack mamma och pappa för godiset!!!

Kommentarer
Postat av: Olof (Brysh...)

Jag kom till ditt jobb idag xD men då hade du redan slutat ^^'' blev liiiite smått besviken sis ;) men jag kanske kmr igen någon gång i veckan! :'D

2009-01-28 @ 22:20:49
URL: http://el-cidoo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0