Godmorgon världen

, , , ,2009-01-14 | 09:08:39
Det är onsdag idag (tror jag, vänta ska kolla.. ja det var det) och mitt i veckan. Lika mycket kvar som jag har gjort. Sen blir det bara mindre och sen är det underbar helg! Då kommer första hela veckan vara avklarad, och jag kommer att ha åtta likadana kvar sen. Men sen du, sen är det slut och jag får gå hemma och slappa som vanligt, gå i underbara skolan som vanligt och bara älska livet ett tag till, innan det är dags att ta farväl av allt man älskat så länge nu. Vill inte sluta skolan egentligen. Men ändå vill jag. Har en slags hatkärlek till studenten. Men det går väl att pina sig igenom, hihi.

Nej, nu måste jag göra mig klar så jag inte missar ännu en buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0