Koppkakor.

, , , ,2009-01-18 | 14:50:37

20090118 - making cupcakes

Hej hej hallå världen. Somnade i god tid igår, underbart! Runt tolv någon gång blev det, och jag somnade dirr när jag lagt mig i sängen. Ungefär. Jag älskar att göra det. Händer aldrig när jag är ensam hemma, men äntligen gick det. Var iofs ganska trött när jag lade mig, men ändå. Älskar't.

Idag vaknade jag  också i en bra tid. Legat och såsat och tittat på Satc the movie igen. Har ju redan sett den, men ville ha den som ett avslut nu när jag sett klart alla avsnitt i serien. Måste verkligen säga att serien är mycket mycket bättre än filmen. Den är alldeles för slisk och sötisöt. Serien är mer down to earth.  Bra är det i alla fall.

Idag kommer älskling hem, men när han gör det är jag inte hemma... :( Typiskt, men så kan det gå. Har ju redan lovat mor och far att åka dit, har inte träffat dem på jättelänge! Det kommer bli mys. Men, eftersom jag inte är hemma hos älskling så bakar jag lite godis till honom som han kan ha så han inte blir för ensam. Cupcakes blir det, av ett Blixman-recept. Nu pep det till så jag ska gå och se hur de ser ut. Iiiiih spännande!


Haha! Det blev verkligen en kaka! När den svalnat blir det väl att bryta isär dem, haha. Åh vad kul. Well, gott blir det nog ändå.


yummie...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haloo, asså. Du är ju ALDRIG inne på msn. vill ju att du ska fixa min blögg jöööö. Puss

2009-01-19 @ 19:54:09
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0