Lönnté

, , , ,2009-01-17 | 15:21:21


Häromdagen fick jag en jättefin present av Malin som jag testade idag. Det var nämligen ett té, gjort av lönn! Ni vet, det där fina trädet som alltid får så fina färger på hösten, som man kan få sirap ur och som är Kanadas symbol! Det var ju där hon hade varit, lilla Malin, och så tog hon med en symbolisk present hem till mig. Hihi.

Men tillbaka till ämnet, jag testade téet idag, och hejdu vad gott det var! Behövdes socker, men that's me, jag gillar socker i té. Gott var det i alla fall. Otroligt gott. Ska nog ta med lite till mor och bror (och pappa om han vill smaka) imorgon när jag ska dit och leka hela dagen i stort sett. Halva dagen i alla fall. Kommer bli mysigt.

Just nu är det dock lite jobbigt... Helt ensam och har ingen att prata med, ingenting att göra och jag saknar Robert så otroligt mycket! Konstigt, för när han är här retar han gallfeber på mig hur ofta som helst, men när han inte är här så är det så sjukt tomt.. Jag gillar nog när han retas med mig. Jag vet att jag gillar det. På något underligt  vänster. Det är tryggt på nåt sätt. Gud, det är jobbigt att vara kär, haha. Men det är på riktigt. Det känns verkligen att det är på riktigt. Inte som det varit förr, det är en starkare känsla. En underbar känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0