Fönstermålning

, , , ,2009-06-23 | 09:59:12
När jag väckte Robert imorse och han gick upp (inte jag, moahaha) så berättade han (ja, efter ett litet tag när han varit uppe en stund) att det var en snubbe som var påväg rakt emot vårt fönster för att måla det. Alltså kunde ju inte jag heller ligga kvar i sängen, så när Robert gick ut till bussen (måste ligga kvar tills han gått ut bara för att visa att jag får sova och inte han) så hoppade jag upp och in i duschen. Jag duschade ovanligt länge, torkade mig noga, smörjde in mig länge och blåde till och med håret. Sen tröttnade jag på att stå inne i badrummet och komma på saker man kan göra för att få tiden att gå, så jag drog på mig handduken och kikade ut. Ingen i fönstret. Puh. Jag hade alltså skakat av mig honom. Mycket duktigt gjort av mig. Eller så var det han som var snabb, vad vet jag.

Idag måste jag diska... Har inte gjort det på jättejättejättelänge, jag vill inte veta vilka bakterier som frodas i vår diskho... *äcklas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0