jämförelse

, , , ,2009-06-13 | 15:56:26


Jag älskar att jämföra mig. Särskilt med mig själv. Det är kul att se hur man utvecklas genom åren. Dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om utvecklingen. Ibland kan jag tycka att jag är skitsnygg, för att nästa stund tycka att jag är ful och såg mycket bättre ut förut. Jag har ju mognat, det ser man på bilderna. Ansiktet har ändrat sig, på bara två år. Fatta. Det är otroligt. Håret ändrar sig, kroppen ändrar sig. Har gått upp mer än 10kg mellan dessa två bilder. Finns bilder där jag är ännu smalare. Ser helt sjuk ut på dem, så jag hoppas jag aldrig måste se dem igen. Äcklig. Men då tyckte jag det var fint. Min mage var fin. Ansiktet var dock helt insjunket. Usch. Det är inte fint. Inte ens lite. Men 2007 var jag okejsnygg. Vill vara sån igen. Jag var fin. Lyssnade på Ramones och the Clash och jättemycket Håkan Hellström. Hade alla mina armband som barnen på dagis gjort åt mig, och de jag köpt på HMs barnavdelning. nitarmbandet jag fick av Simon är också med på den där bilden. Det vågar jag inte ha längre. Det är för stort.

Nu kom Robert hem. Det är det bästa med min förändring. Att jag får vara med världens bästa pojke varje dag. Jag älskar honom. Nu ska han få en stor puss <3

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Halloj! Haha lille Olof då :P Jodå alltså, är det bara tapetsering som behövs? eller spackling och grejer också? Jag kan säkert om det är lugnt att jag kommer efter jobbet nån gång i veckan. Runt halv 5, 5 blir det nog då :)

2009-06-13 @ 18:40:32
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Stina

Haha, jag och Malin (C) snackade om det igår=D Quotar: "Fan vad snygg Gabbie är, hon har utvecklats något extremt!"=D

2009-06-14 @ 20:03:57
URL: http://puckomongo.blogg.se/
Postat av: Therese Strömberg

Okej, njaa det borde inte ta så lång tid. Han behöver ju bara flossa skarverna och ta ner där det sitter löst, inte all tapet. Sen bara spackla i och tapetsera på. Jag vet inte om jag kan på torsdag, men Olof klarar sig säkert jättebra :)

2009-06-15 @ 05:52:46
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Stina

Johoooo, du har blivit hur snygg som hellst=D (Världens vackraste, bästatste, sexigaste kvinna!!!=D=D) Haha, ja, det kom på tal efter vi spanat in lkassfotot från ettan eller ngt^^

Du har blivit über!=D

2009-06-15 @ 11:42:56
URL: http://puckomono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0